Chelsea Covington hoda golih grudi američkim ulicama već tri godine: To me čini slobodnom i snažom


Dvadesetsedmogodišnja Chelsea Covington iz Marylanda bori se za pravo žena da hodaju golih grudi. U svojoj borbi već tri godine se kreće bez majica i vodi kanal "Topfreedom"


"Hodati golih grudi je još uvijek snažan čin žene, posebno kada to radi tiho, sa samopouzdanjem i miroljubivo", kazala je.

Chelsea vodi blog "Grudi su zdrave" na kojem dokumentuje svoja putovanja državama SAD-a u kojima je legalno hodati golih grudi (Washington, Pennsylvania, New York i New Hampshire). Kasnije su ove države pokušale zabraniti gole grudi u javnosti novim zakonom, ali je poništen u martu. 
Širom SAD-a postoji niz država u kojima je pokazivanje grudi jednako najvećem zločinu, a među njima su Utah, Indiana i Tennessee.

"Nikada me nisu uhapsili niti neprimjereno dodirnuli i od kada vodim blog i postavljam svoje fotografije nikada nisam vidjela fotografiju sebe s potpuno golim grudima. To ne bi trebao biti subverzivni čin", kazala je.

Na fotografijama je prikazan njen svakodnevni život - bicikliranje, piknik s prijateljima, odmor na plaži i šetnja gradovima. Snimila je i nekoliko videa.

"Gole grudi mi pružaju fizičko zadovoljstvo i daju osjećaj slobode", istakla je. 

Pokret #Freethenipple je podigao veliku prašnu proteklih godina u SAD-u, a žene koje se bore za ovaj vid slobode poručile su: Ja sam vlasnica svog tijela i ovo mi daje snagu.

Objavi komentar

0 Primjedbe