Ispovijest: Kada sam vidjela koliki mu je penis, istrčala sam iz sobe kao luda jer ono ne bih preživjela.


Za žene koje se u kenijskom gradu Mtwapi bave "najstarijim zanatom" već je poznato da jednostavno vole strance. Naime, osobe koje nisu "lokalci" često ih tretiraju mnogo bolje, plaćaju im topli obrok i vrlo su nježni. 

Mnoge mlade djevojke nadaju se kako će ih upravo kakav egzotičan stranac odvesti "u bolji život", no, postoje i slučajevi kad to baš i nije tako Za jednu "prijateljicu noći" susret koji je nedavno doživjela s jednim klijentom, svakako će ostati nezaboravan.

 Naime, nakon što je klijent iz gaća izvukao penis divovskih proporcija, neimenovana prostitutka pobjegla je iz hotelske sobe glavom bez obzira, prenosi engleski Mirror. 

Jadnica se toliko uplašila da je kroz hotelski hodnik projurila doslovno gola i bosa, a tom su nesvakidašnjem prizoru svjedočili djelatnici hotela, taksisti te poneki gost. 

"Ovim se poslom bavim više od deset godina, no takvo što još nikada nisam vidjela. 

Drago mi je što sam pobjegla, jer sam sigurna da to ne bih preživjela ili bi kasnije trebala šivanje. 

Ovi turisti nisu za šalu", izjavila je. Recepcionar je izjavio kako je nakon 15 minuta što su bijeli muškarac i prostitutka ušli u sobu, začuo vrisak i zatim vidio golu i bosu ženu koja trči hodnikom da bi se za nekoliko sekundi pojavio i muškarac koji je, navodno, vrištao od smijeha..



Izvor : Avaz.Ba





Objavi komentar

0 Primjedbe