MUHAREM SERBEZOVSKI: SKUPO ĆE PLATITI ONAJ KO ME PROGLASIO MRTVIM!


Još jedna od nimalo prijatnih vijesti dočekala nas je na društvenim mrežama. Objavljeno je da je umro Muharem Serbezovski! To se moglo pročitati na jednom od bezbroj portala koji, očito, ispostavilo se kasnije namjerno šire dezinformacije kako bi povećali broj klikova na svojim stranicama. Napisali su kako je preminuo u bolnici u Skoplju i to nakon kratke i teške bolesti u 67. godini. On je, po njima, 10. septembra imao moždani udar te je premješten u bolnicu gdje je i umro.
Ne tangira me
Odmah potom Muharemove kolege su počele objavljivati statuse u kojima se opraštaju od njega. Vrlo brzo na sve je reagirao Muharemov sin Durmiš koji je sve svoje pratioce obavijestio da je njegov otac živ i zdrav te da je ovo što je objavljeno u najmanju ruku nebuloza ali i veliki bezobrazluk koji neće proći tek tako. 
Video porukom se oglasio i sam Muharem koji izjavom umirio na hiljade svojih fanova. 
- Evo upravo sam stigao iz Beograda u Sarajevo. Živ sam i zdrav i, nadam se, još dugo godina ću da vam pjevam, da stvaram, da vas volim i poštujem. Slušat ćete još godinama Muharema Serbezovskog! Kad ONAJ gore odredi, tek onda idem. A to što pišu, džaba im, mene to uopšte ne tangira - izjavio je Muharem.   
Kada su se sve strasti smirile, kontaktirali smo Muharema kojeg smo zatekli u Sarajevu. Kaže nam kako on ništa nije znao jer je bio na putu. Oko tri popodne je bio u Bijeljini te se naveče zaputio u šeher. Ali, kako nije imao interneta, tako nije ni znao šta se dešava.
-Kasnije sam čuo da je moja porodica pretrpjela veliki šok. Nekima je i pozlilo od brige. Nisu me mogli dobiti, zvao me je sin, supruga, kćerka. Kako im se nisam javljao pomislili su da bi ta vijest mogla biti tačna. Kada su me uspjeli dobiti odahnuli su ali smo generalno svi ljuti zbog tih gnusnih laži koje su objavljenje. Znači, ti ljudi uopšte ne vode računa da je to veliki stres, ne za mene nego za moju porodicu koja je u tih sat vremena bogzna šta preživljavala – rekao nam je Muharem.
A kako se on osjećao...sasvim normalno jer ga te laži nisu mogle izbaciti iz takta.
-Nema ko me nije zvao da vidi je li sve uredu samnom. Gotovo sve moje kolege i uistinu tek kad se nešto ovako desi čovjek vidi koliko ustvari ima prijatelja. Sretan sam što me i danas jednako cijene i poštuju – reče nam Muharem.
Sve ovo može biti i nameštaljka nekih koji su ljubomorni na čovjeka koji naprosto hara estradnom scenom u regionu gotovo pedeset godina. Očito, nekima smeta njegov uspjeh koji je i danas neprevaziđen. O tome Muharem ne želi da priča, kaže svakom na dušu, no on je sretan da je većina onih koji su uz njega i u dobru i u zlu.
Gnusna laž
A što se tiče ovog portala koji je objavio ovu gnusnu laž Muharem kaže:
-Na dobrom smo tragu. Uskoro ide tužba na njihovu adresu jer ovo neće i ne može proći nekažnjeno, ne zbog mene nego zbog svih onih koje je ova vijest dotukla – završio je Muharem. 

Izvor : Expressmag

Objavi komentar

0 Primjedbe