PROMOCIJA : MC STOJAN X JANA X DJANI - 2017 - PEVACICA (SPOT + TEKST)


Music/Lyrics: Marko Moreno Aranzman: Marko Moreno Mix & Master: Sasa Dinic

Video: DaVideo
Produced by: daVideo Directed by: David Ljubenović Director of photography: David Ljubenović Editing & Post Production: David Ljubenović Make up: Nataša Miljković Styling: MC Stojan

TEKST :

Još večeras u ovom sam gradu
pevam za sve dobre ljude
a vec sutra ko zna gde cu biti
nek mi bude kako bude

Šta će ti pevačica
(šta će meni pare i problemi)
Šta će ti pevačica
(Kada svako hoće da te želi)
Šta će ti pevačica
(Skupa kola nakit i parfemi)
Šta će ti pevačica
(Kupiće ti Stojke  Bentley)

Plamenka je ona gori 
plamen u klubu odbija momke
njeno srce kamen neko pijano stanje
klub pun ko harem
ajmo ruke gore svi
Bruder alle zusammen

Ona nosi torbu Fendi Fendi
kada ulazi u klub ona mnogo vredi
kada pogleda je neko
gazda odmah preti
odmah vadi Hendy
pući usta radi Hendy

Šta će ti pevačica
(šta će meni pare i problemi)
Šta će ti pevačica
(Kada svako hoće da te želi)
Šta će ti pevačica
(Skupa kola nakit i parfemi)
Šta će ti pevačica
(Kupiće ti Stojke  Bentley)

Ona je loka loka i loži je koka
samo meša pića samo Grey Goose votka
ceo grad se loži svi je znaju ko Madrino
a ja kupujem Versaći za moju kokainu

Ajmo

Kokaina meine Kokaina
najlepša od Beča do Berlina
Kokaina meine Kokaina
svako hoće da je ima

Šta će ti pevačica
(šta će meni pare i problemi)
Šta će ti pevačica
(Kada svako hoće da te želi)
Šta će ti pevačica
(Skupa kola nakit i parfemi)
Šta će ti pevačica
(Kupiće ti Stojke  Bentley)

Objavi komentar

0 Primjedbe